BC.GAME ble utpekt som hovedsponsor for det profesjonelle cricketlaget St. Kitts og Nevis Patriots

Anders Solberg 26. oktober 2025

BC.GAME BC.GAME har kunngjort at de vil være hovedsponsor for St. Kitts & Nevis Patriots, det profesjonelle cricketlaget som representerer Karibiske nasjon St. Kitts og Nevis og vinnere av Caribbean Premier League (CPL) i 2021. Under avtalen vil BC.GAME-logoen vises på forsiden av Patriots’ spillertrøyer, støttet av stadionannonsering, integrasjon av offisielle digitale kanaler og fan-engasjement-initiativer.

Grunnlagt i 2015 spiller St. Kitts & Nevis Patriots sine hjemmekamper på Warner Park i Basseterre. Laget tok CPL-mesterskapet i 2021 og vant den første The 6ixty-turneringen i 2022. Warner Park har vanlig kapasitet på omtrent 8 000 seter, som kan utvides til rundt 10 000 for større arrangementer. Med konsekvente resultater og sterk hjemme-støtte forblir Patriots et av ligaens mest konkurransedyktige lag.

BC.GAME uttalte at beslutningen om å bli Patriots’ hovedsponsor var basert på tre sentrale vurderinger:

  • Lagets innflytelse: Patriots har levert sterke prestasjoner i CPL og bygget opp en stor, lojal fanskare, som samsvarer nært med BC.GAMEs merkevareposisjonering.
  • Sesongfokus: CPLs kompakte tidsplan sikrer konsentrert og målbar merkevareeksponering, med posisjonen foran på trøyen som garanterer synlighet i nøkkel kringkastingsøyeblikk.
  • Fellesskapsforbindelse: Laget nyter sterk støtte både lokalt og blant diaspora-samfunn, noe som gjør det til en ideell plattform for å koble stemningen i stadion til digitalt engasjement og global fansinteraksjon.

Partnerskapet inkluderer: Hovedsponsor-status for sesongen 2025, plassering foran på trøyen på både hjemme- og bortedrakter (som bekreftet av klubben), eiendeler synlige i stadion og ved kringkasting (inkludert kantbannere rundt banen og intervjubakgrunner), integrasjon med klubbens offisielle nettside og sosiale medier, og en serie fan-engagement og belønningsaktiviteter rundt kampdager og spillerinnhold.

Jack Dorset, administrerende direktør i BC.GAME, sa: «Å bli Patriots’ hovedsponsor setter BC.GAME i hjertet av CPL-aksjonen.» Forsiden på trøyen sikrer at merkevaren vår vises i sesongens viktigste øyeblikk. Vi vil kombinere denne synligheten med interaktive produkter og opplevelser som bringer kampdagsenergien til vårt globale online-samfunn.

På sin side, Navneet Ganapathi, sponsoransvarlig for St. Kitts og Nevis Patriots, kommenterte: «Vi er begeistret for å ønske BC.GAME velkommen som vår hovedsponsor for sesongen 2025.» Fra trøyer til stadion, fra kringkasting til sosiale medier, vil dette partnerskapet utdype fanengasjementet og bringe energien i karibisk cricket til et bredere publikum.

Anders Solberg
Anders Solberg
Jeg heter Anders, og jeg har spilt videospill siden jeg fikk min første Nintendo på 90-tallet. I dag skriver jeg for FunnyGames.no, der jeg deler nyheter, anmeldelser og tips med andre spillentusiaster. Når jeg ikke spiller, liker jeg å utforske nye steder og lage god mat hjemme.