BC.GAME BC.GAME har kunngjort at de vil være hovedsponsor for St. Kitts & Nevis Patriots, det profesjonelle cricketlaget som representerer Karibiske nasjon St. Kitts og Nevis og vinnere av Caribbean Premier League (CPL) i 2021. Under avtalen vil BC.GAME-logoen vises på forsiden av Patriots’ spillertrøyer, støttet av stadionannonsering, integrasjon av offisielle digitale kanaler og fan-engasjement-initiativer.
Grunnlagt i 2015 spiller St. Kitts & Nevis Patriots sine hjemmekamper på Warner Park i Basseterre. Laget tok CPL-mesterskapet i 2021 og vant den første The 6ixty-turneringen i 2022. Warner Park har vanlig kapasitet på omtrent 8 000 seter, som kan utvides til rundt 10 000 for større arrangementer. Med konsekvente resultater og sterk hjemme-støtte forblir Patriots et av ligaens mest konkurransedyktige lag.
BC.GAME uttalte at beslutningen om å bli Patriots’ hovedsponsor var basert på tre sentrale vurderinger:
- Lagets innflytelse: Patriots har levert sterke prestasjoner i CPL og bygget opp en stor, lojal fanskare, som samsvarer nært med BC.GAMEs merkevareposisjonering.
- Sesongfokus: CPLs kompakte tidsplan sikrer konsentrert og målbar merkevareeksponering, med posisjonen foran på trøyen som garanterer synlighet i nøkkel kringkastingsøyeblikk.
- Fellesskapsforbindelse: Laget nyter sterk støtte både lokalt og blant diaspora-samfunn, noe som gjør det til en ideell plattform for å koble stemningen i stadion til digitalt engasjement og global fansinteraksjon.
Partnerskapet inkluderer: Hovedsponsor-status for sesongen 2025, plassering foran på trøyen på både hjemme- og bortedrakter (som bekreftet av klubben), eiendeler synlige i stadion og ved kringkasting (inkludert kantbannere rundt banen og intervjubakgrunner), integrasjon med klubbens offisielle nettside og sosiale medier, og en serie fan-engagement og belønningsaktiviteter rundt kampdager og spillerinnhold.
Jack Dorset, administrerende direktør i BC.GAME, sa: «Å bli Patriots’ hovedsponsor setter BC.GAME i hjertet av CPL-aksjonen.» Forsiden på trøyen sikrer at merkevaren vår vises i sesongens viktigste øyeblikk. Vi vil kombinere denne synligheten med interaktive produkter og opplevelser som bringer kampdagsenergien til vårt globale online-samfunn.
På sin side, Navneet Ganapathi, sponsoransvarlig for St. Kitts og Nevis Patriots, kommenterte: «Vi er begeistret for å ønske BC.GAME velkommen som vår hovedsponsor for sesongen 2025.» Fra trøyer til stadion, fra kringkasting til sosiale medier, vil dette partnerskapet utdype fanengasjementet og bringe energien i karibisk cricket til et bredere publikum.