Wazdan lanserer siste fase av Multidrop-nettverkskampanjen på 5 millioner euro

Anders Solberg 15. oktober 2025

Wazdan går inn i den siste fasen av sin Multidrop-nettverkspromotjon på 5 000 000 euro (USD 5,8 millioner), og gir operatører en siste sjanse til å bli med i engasjementskampanjen.

Aktiv i 16 markeder, inkludert Storbritannia, Italia og Ontario, kombinerer Multidrop Wazdans Mystery Drop, Mystery Multiplier Drop og Jackpot Drop-verktøy for å levere umiddelbare belønninger, overraskende multiplikatorer og jackpots som øker spillerbevaringen og engasjementet.

Fra 23. juni til 14. september har kampanjen levert en gjennomsnittlig GGR-økning på 65,09 % for partnere. Operatørene drar nytte av null integrasjonskostnader, fullfinansierte premiepooler og felles markedsføringsstøtte.

Wazdan intensiverer nå finalen med Mystery Multiplier Drop, og gir ekstra engasjement i de avsluttende ukene. «Multidrop har vist seg å være vår mest effektive nettverkskampanje hittil, og levert målbare gevinster for operatører» mens den skaper uforglemmelige øyeblikk for spillerne, sa Andrzej Hyla, kommersiell direktør i Wazdan.

«Slutten representerer toppunktet av intensitet og en siste sjanse til å delta i en kampanje som legemliggjør vår online-gevinstfilosofi», la han til. «Med tillegg av Mystery Multiplier Drop lukker vi Multidrop med det mest spennende kapitlet hittil.»

Anders Solberg
Anders Solberg
Jeg heter Anders, og jeg har spilt videospill siden jeg fikk min første Nintendo på 90-tallet. I dag skriver jeg for FunnyGames.no, der jeg deler nyheter, anmeldelser og tips med andre spillentusiaster. Når jeg ikke spiller, liker jeg å utforske nye steder og lage god mat hjemme.