Wazdan går inn i den siste fasen av sin Multidrop-nettverkspromotjon på 5 000 000 euro (USD 5,8 millioner), og gir operatører en siste sjanse til å bli med i engasjementskampanjen.
Aktiv i 16 markeder, inkludert Storbritannia, Italia og Ontario, kombinerer Multidrop Wazdans Mystery Drop, Mystery Multiplier Drop og Jackpot Drop-verktøy for å levere umiddelbare belønninger, overraskende multiplikatorer og jackpots som øker spillerbevaringen og engasjementet.
Fra 23. juni til 14. september har kampanjen levert en gjennomsnittlig GGR-økning på 65,09 % for partnere. Operatørene drar nytte av null integrasjonskostnader, fullfinansierte premiepooler og felles markedsføringsstøtte.
Wazdan intensiverer nå finalen med Mystery Multiplier Drop, og gir ekstra engasjement i de avsluttende ukene. «Multidrop har vist seg å være vår mest effektive nettverkskampanje hittil, og levert målbare gevinster for operatører» mens den skaper uforglemmelige øyeblikk for spillerne, sa Andrzej Hyla, kommersiell direktør i Wazdan.
«Slutten representerer toppunktet av intensitet og en siste sjanse til å delta i en kampanje som legemliggjør vår online-gevinstfilosofi», la han til. «Med tillegg av Mystery Multiplier Drop lukker vi Multidrop med det mest spennende kapitlet hittil.»